قوانین و مقررات سایت

به نام خدا. در این صفحه قوانین و مقررات سایت یونی آسترا به آدرس uniastra.ir تنظیم شده است. لینک این صفحه در تمام صفحات سایت موجود است. کاربران محترم باید پیش از عضویت یا خرید محصول از سایت، موارد موجود در این صفحه را کاملا مطالعه کرده باشند. بدیهی است عضویت یا خرید هر یک از محصولات سایت به معنی پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد.

آدرس سایت یونی آسترا

سایت یونی آسترا تنها بر روی دامنه uniastra.ir فعال است. کلیه خدمات این شرکت توسط همین آدرس دامنه ارائه می گردد. خرید هرگونه محصول از آدرسی غیر از uniastra.ir طبیعتا ارتباطی به مجموعه یونی آسترا نداشته و این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرید محصولات از دیگر وبسایت ها ندارد.

راه های ارتباطی سایت

راه های ارتباطی یونی آسترا به طور واضح برای واحد های داخلی شرکت مشخص شده اند. کاربران با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانند راه ارتباطی با واحد مربوطه را پیدا کنند. لذا کاربران در تماس با واحد مربوطه دقت لازم را داشته باشند تا هنگام تماس با شرکت با واحد اشتباه تماس نگیرند.

قوانین عمومی سایت

ارائه کلیه خدمات، پشتیبانی و دریافت بروزرسانی محصولات مستلزم رعایت قوانین عمومی سایت می باشد.

یونی آسترا باید پس از تکمیل خرید توسط کاربر، فاکتور خرید، شامل لینک دانلود محصول خریداری شده را به صورت ایمیل ارائه دهد.

تمامی اطلاعات حساب کاربران نزد یونی آسترا محفوظ است.

هر کاربر یک و فقط یک حساب کاربری با مشخصات حقیقی

هر شخص حقیقی می تواند تنها یک حساب کاربری در سایت داشته باشد. در صورت مشاهده چند حساب کاربری توسط یک شخص یا شرکت، کلیه حساب ها مسدود خواهند شد و دسترسی کلی کاربر به سایت (اعم از خدمات، پشتیبانی و دریافت بروزرسانی محصولات)، برای همیشه مسدود خواهد شد و حق هرگونه شکایتی از کاربر سلب می شود. اشخاص حقوقی نیز می توانند با مشخصات یک فرد حقیقی و تنها یک حساب کاربری در سایت داشته باشند.

چنانچه خریدار با هویت غیر واقعی اعم از نام، نام خانوادگی و… اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، یونی آسترا حق دارد سفارش را باطل کند و دسترسی کاربر را نیز مسدود نماید.

تکمیل مشخصات حساب کاربری

عضویت یا خرید از یونی آسترا با ارائه یک ایمیل از کاربر انجام می شود. پس از عضویت یا اولین خرید از سایت، یک حساب کاربری با همان آدرس ایمیل برای کاربر در سایت ایجاد می شود. کاربران باید بلافاصله پس از عضویت یا اولین خرید به حساب کاربری خود مراجعه کرده و مشخصات خود را شامل اطلاعات شناسایی، راه های ارتباطی و موارد دیگر به طور کامل تکمیل نمایند. عدم تکمیل مشخصات حساب کاربری از سوی کاربر پس از عضویت یا خرید، حق هرگونه فعالیتی را در سایت از او سلب خواهد کرد.

تعهد یونی آسترا

یونی آسترا باید پس از خرید محصول لینک دانلود را در اختیار خریدار قرار دهد و همچنین خدمات پشتیبانی و بروزرسانی را مطابق قوانین و مقررات سایت ارائه دهد.

برای برخی از محصولات یونی آسترا فایل های جانبی و اضافی به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است. همچنین علاوه بر مدت زمان پشتیبانی تضمین شده، خدمات پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و همیشگی نیز به عنوان هدیه محصولات ارائه می شود. به طور کلی هر موردی که در صفحه محصول یا صفحه قوانین و مقررات سایت به عنوان هدیه درج شده است از تعهدات یونی آسترا نیست ولی به عنوان هدیه و جهت ایجاد حس خوب به کاربران تقدیم می شود.

احترام متقابل

تمامی اعضای مجموعه یونی آسترا بر خود واجب می دانند تا حقوق کاربر و احترام او را حفظ نمایند. کاربران نیز باید برای دریافت هرگونه خدمات و پشتیبانی از یونی آسترا، احترام تیم پشتیبانی را حفظ نمایند. در صورت هرگونه بی احترامی کاربر به شرکت یا اعضای مجموعه یونی آسترا، تهدید اعضا یا مجموعه، تهدید به شکایت یا حاشیه سازی، دسترسی کلی کاربر به سایت (اعم از خدمات، پشتیبانی و دریافت بروزرسانی محصولات)، برای همیشه مسدود خواهد شد و حق هرگونه شکایتی از کاربر سلب می شود.

بروزرسانی قوانین و مقررات سایت

یونی آسترا حق هرگونه ویرایش در قوانین سایت را در هر زمانی خواهد داشت. لذا کاربران باید همواره پیگیر آخرین تغییرات قوانین و مقررات مندرج در این صفحه باشند. زمان و تاریخ ثبت نام در سایت و یا ثبت سفارش دلیلی بر معافیت از قوانین جدید سایت نمی شود.

پشتیبانی سایت

کلیه مشکلات حساب کاربری و مالی توسط پشتیبانی یونی آسترا قابل پیگیری می باشند. پشتیبانی سایت از طریق راه های ارتباطی مندرج در صفحه تماس با ما صورت می گیرد.

پشتیبانی حساب کاربری

تنها راه شناسایی کاربران در یونی آسترا ایمیل آن ها می باشد. لذا کاربران باید در هنگام خرید یا ثبت نام در سایت از آدرس ایمیل حقیقی و فعال خود استفاده نمایند. راه ارتباطی یونی آسترا با کاربران نیز صرفا ایمیل کاربر می باشد و رمز عبور فراموش شده، دسترسی به حساب کاربری یا مشخصات دیگر فقط از طریق ایمیل در اختیار کاربران قرار می گیرند.

پشتیبانی مشکلات خرید و پرداخت

پشتیبانی یونی آسترا باید مشکلات احتمالی فرایند خرید را برای کاربران حل نماید. اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی رسید خرید از یونی آسترا به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی شود.

پشتیبانی یونی آسترا باید پرداخت های بانکی که به هر دلیل با مشکل مواجه شده است را رسیدگی کند و محصولات مربوط به پرداخت های موفق را تحویل دهد.

پرداخت موفق

کسر وجه از حساب کاربر در صورت واریز مبلغ به حساب یونی آسترا از سوی درگاه بانک مربوطه به منزله تکمیل خرید بوده و یونی آسترا موظف است فایل محصول را پس از بررسی و تائید واریز به مشتری ارائه دهد. اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود کاربر پس از پرداخت فاکتور، محصول را به طور خودکار دریافت نکند، موجب از بین رفتن حق کاربر نخواهد شد و فایل ها به صورت ایمیل دستی در اختیار کاربر قرار خواهند گرفت.

پرداخت ناموفق

کسر وجه از حساب کاربر در صورتی که مبلغی به حساب یونی آسترا از سوی درگاه بانک مربوطه واریز نشود به منزله خرید ناموفق می باشد. معمولا تراکنش هایی که پس از پرداخت مبلغ به سایت مرجع بازگشت نکنند یا اختلالی در بازگشت صورت گیرد، تراکنش ناموفق ثبت شده و در صورت کسر وجه از حساب پرداخت کننده، حداکثر پس از مدت 72 ساعت از سوی بانک مربوطه به حساب بانکی فرد بازگشت داده می شود. در صورت عدم بازگشت وجه از سوی بانک پس از این مدت، پیگیری و رفع مشکل باید از طرف کاربر و از راه های ارتباطی بانک مربوطه انجام شود. در حالت کلی در صورتی که کسر وجه از حساب کاربر صورت گیرد ولی مبلغی به حساب یونی آسترا واریز نشود پیگیری مورد از کنترل پشتیبانی یونی آسترا خارج بوده و کاربر که صاحب حساب می باشد باید پیگیر مورد از بانک مربوطه باشد.

محصولات سایت یونی آسترا

محصولات یونی آسترا شامل قالب ها، افزونه ها و دوره های آموزشی مرتبط می باشد.

یک عمر بروزرسانی رایگان

ارائه دانلود رایگان بروزرسانی محصولات خریداری شده، مشروط به رعایت قوانین و مقررات سایت از سوی کاربر، هدیه یونی آسترا به خریداران می باشد. بروزرسانی محصولات خریداری شده پس از معرفی در سایت به پنل کاربری خریداران قبلی نیز اضافه می شوند. مادامی که بروزرسانی محصول در سایت ادامه داشته باشد، دانلود رایگان بروزرسانی ها نیز به خریداران قبلی ارائه می شود. بنابراین در صورتی که به دلیل وجود مشکلات در نسخه های آتی یک محصول یا عدم بروزرسانی از سوی سازنده یا هر دلیل دیگر، فروش یک محصول در سایت متوقف شود، ارائه بروزرسانی های بعدی به خریداران نیز متوقف خواهد شد.

حق نشر، حکم قانونی و شرعی

محصولات خریداری شده صرفا برای استفاده شخص یا شرکت خریدار می باشد. انتشار تمام یا بخشی از محصول خریداری شده در سایر سایت ها و مراکز فروش محصولات چه به صورت رایگان و چه به صورت فروشی خلاف قوانین می باشد و پیگرد قانونی خواهد داشت. همچنین خرید اشتراکی یا ارسال دست به دست محصولات به هیچ وجه مورد رضایت یونی آسترا نبوده و حرام می باشد.

فعال سازی امکانات

برخی قالب ها و افزونه ها برای نصب دموها یا استفاده از کتابخانه نیازمند به خرید کد لایسنس سازنده از سازنده اصلی می باشند. همچنین برخی قالب ها و افزونه ها برای فعال شدن تمامی بخش ها نیازمند به خرید لایسنس سازنده از سایت اصلی می باشند. یونی آسترا صرفا محصولات را خریداری و معمولا بصورت فارسی سازی شده ارائه می دهد. ارائه دموها، قابلیت درون ریزی دمو و کتابخانه محصولات و فعال کردن بخش های نیازمند لایسنس سازنده در حالت کلی بر عهده یونی آسترا نمی باشد. اما یونی آسترا تا جای امکان فعال سازی محصولات را انجام می دهد و کاملترین نسخه را به خریداران محترم ارائه خواهد داد. بنابراین:

قالب ها و افزونه های ارائه شده در یونی آسترا (برخلاف سایت های دیگر) صرفا یک قالب یا افزونه خام نیستند و تا حداکثر امکان فعال سازی می شوند. در نتیجه علاوه بر فارسی سازی و راستچین سازی و نصب فونت های فارسی، امکانات قالب ها نظیر درون ریزی دمو ها و امکانات افزونه ها تا حداکثر امکان فعال می شوند. بنابراین برای فعال سازی محصولات در دامنه یا سایت جدید نیاز به تهیه نسخه جدید می باشد. لذا کلیه قالب ها و افزونه ها برای استفاده در یک سایت و دامنه می باشند. برای استفاده در ساب دامین نیز این محدودیت وجود خواهد داشت.

برخی از محصولات سایت دارای نسخه نامحدود و بدون محدودیت در تعداد نصب هستند. مثلا قالب یونی آسترا نسخه بیزنس امکان فعال سازی نامحدود بر روی هر تعداد سایت و دامنه را بدون محدودیت در تعداد نصب دارد. برای محصولاتی که نسخه نامحدود و بدون محدودیت در تعداد نصب دارند این مورد به طور واضح در توضیحات صفحه معرفی و خرید محصول یا توضیحات نسخه درج شده است.

برخی از محصولات دارای چندین نسخه هستند که ممکن است شرایط فعال سازی برای هر نسخه متفاوت باشد. مثلا قالب یونی آسترا دارای چندین نسخه است که نسخه پرسونال قابلیت فعال سازی بر روی یک سایت و دامنه را دارد و نسخه بیزنس امکان فعال سازی نامحدود بر روی هر تعداد سایت و دامنه را بدون محدودیت در تعداد نصب دارد. برای چنین محصولاتی توضیحات فعال سازی برای هر نسخه به طور جداگانه تعریف شده و در توضیحات صفحه معرفی و خرید محصول یا توضیحات نسخه درج شده است.

هدیه محصولات (شامل افزودنی ها، دموهای آماده، قالب های آماده و…)

برای برخی از محصولات ارائه شده در یونی آسترا بسته هایی به عنوان هدیه ارائه می شود. مثلا برخی قالب ها یا افزونه ها دارای دموهای آماده، افزونه ها و افزودنی های جانبی، قالب های آماده و… می باشند. این بسته های اضافی ارائه شده همراه محصول صرفا به عنوان هدیه تقدیم می شوند تا کاملترین محصول در اختیار کاربر قرار گیرد. بسته هدیه محصولات شامل پشتیبانی فنی و بروزرسانی محصول نمی باشند اما سعی یونی آسترا بر ارائه منظم بروزرسانی ها و راهنمایی کاربران در جهت استفاده کامل از محصولات همراه با هدایای ارائه شده می باشد.

محصولات خارجی

یونی آسترا توسعه دهنده محصولات ارائه شده نمی باشد و اکثر محصولات از توسعه دهندگان خارجی تهیه می شوند. قالب ها و افزونه های خارجی ارائه شده توسط یونی آسترا تنها شامل خدمات فارسی سازی، راستچین سازی، نصب بسته فونت فارسی، فعال سازی و… می باشد. لذا مشکلات ساختاری احتمالی در برخی نسخه های قالب و افزونه ارائه شده باید در بروزرسانی از سوی سازنده رفع گردد و مسئولتی در این مورد متوجه یونی آسترا نمی باشد.

برای برخی از قالب ها، افزونه هایی از سوی سازنده به عنوان افزونه ضروری یا هدیه ارائه می شوند. بروزرسانی افزونه ها در صورت ارائه نسخه جدید از سوی سازنده همراه با نسخه جدید قالب ارائه خواهد شد. فارسی سازی یا بروزرسانی این افزونه ها بر عهده یونی آسترا نمی باشد.

اعمال تحریم ها از سوی برخی از سرویس های خارجی ممکن است روی محصولات یا برخی از قابلیت های آنها تاثیر گذار باشد. رفع چنین مشکلاتی بر عهده یونی آسترا نمی باشد. اما یونی آسترا تمام سعی خود را جهت رفع چنین مشکلاتی خواهد نمود.

پشتیبانی فنی (پشتیبانی محصولات خریداری شده)

پشتیبانی محصولات تنها از طریق تیکت و فرم درخواست نصب قالب انجام می شود. لذا موارد درخواست پشتیبانی فنی محصولات از سایر راه های ارتباطی یونی آسترا به ارسال تیکت ارجاع داده می شوند.

30 روز پشتیبانی رایگان تضمین شده

ارائه پشتیبانی رایگان محصولات خریداری شده، مشروط به رعایت قوانین و مقررات سایت از سوی کاربر تا 30 روز به صورت تضمین شده بر عهده یونی آسترا می باشد.

یک عمر پشتیبانی رایگان هدیه

ارائه یک عمر پشتیبانی رایگان و همیشگی برای محصولات خریداری شده، مشروط به رعایت قوانین و مقررات سایت از سوی کاربر، هدیه یونی آسترا به خریداران می باشد.

زمان پاسخگویی پشتیبانی فنی

زمان پاسخگویی به تیکت ها حداقل 1 دقیقه و حداکثر تا 2 روز کاری می باشد. بدیهی است ثبت پاسخ های متوالی در تیکت روند پشتیبانی را به تعویق خواهد انداخت. تلاش یونی آسترا پاسخگویی به تیکت ها در کمترین زمان ممکن و رفع مشکل کاربران محترم می باشد.

ملزومات دریافت پشتیبانی فنی

کاربران باید برای دریافت پشتیبانی، اطلاعات دسترسی به سایت خود، شامل اطلاعات ورود به سایت وردپرسی و در صورت نیاز اطلاعات ورود به پنل هاست سایت را در اختیار تیم فنی قرار دهند. ارائه خدمات پشتیبانی بدون ارائه دسترسی های لازم، از سوی یونی آسترا امکان پذیر نخواهد بود.

در بسیاری از موارد برای بررسی موردی مشکل در سایت خریدار نیاز به دسترسی های وردپرس یا هاست کاربر می باشد. لذا در مرحله اول ارائه دسترسی وردپرس در فرم ارسال تیکت پشتیبانی اجباری می باشد. همچنین در صورت نیاز به دسترسی هاست نیز این مورد از طرف پشتیبانی فنی از کاربر درخواست خواهد شد تا روند پشتیبانی کامل شود. بدیهی در صورت عدم ارائه دسترسی های لازم جهت بررسی یا رفع مشکل، ارائه خدمات پشتیبانی از سوی یونی آسترا امکان پذیر نخواهد بود و مسئولیتی در این مورد بر عهده یونی آسترا نمی باشد.

پشتیبانی محصولات صرفا برای هاست های سی پنل ارائه می شود. لذا هاست های لینوکسی با سایر سیستم عامل ها، هاست های ویندوزی و همچنین لوکال هاست شامل پشتیبانی نمی شوند.

موراد شامل پشتیبانی فنی

یونی آسترا برای کلیه قالب ها و افزونه های تجاری ارائه شده، 30 روز پشتیبانی تضمین شده و یک عمر پشتیبانی رایگان به عنوان هدیه به صورت تیکت و فرم درخواست نصب قالب در نظر گرفته است.

رفع مشکلات فنی که مربوط به محصول باشد و در شرایط خاص رخ ندهد شامل پشتیبانی یونی آسترا می باشد.

نصب رایگان محصولات

پشتیبانی محصولات شامل هدیه نصب رایگان قالب ها و یکبار برای هر خرید می باشد. نصب قالب تنها برای قالب های دارای پیش نمایش فارسی در سایت، مشابه نسخه پیش نمایش صورت می گیرد. کاربر فرصت دارد در مدت حداکثر 2 روز کاری پس از خرید اقدام به ثبت درخواست نصب قالب نماید. درخواست نصب قالب باید از فرم ثبت درخواست نصب قالب صورت گیرد. همچنین کاربر موظف است پیش از ثبت درخواست نصب قالب، قوانین درخواست نصب قالب در فرم درخواست را مطالعه کرده باشد.

نصب افزونه های وردپرس با توجه به سهولت فرایند نصب، شامل هدیه پشتیبانی نصب رایگان نمی شود.

موارد خارج از پشتیبانی فنی

تنظیمات قالب و افزونه ها و سفارشی سازی آن ها شامل پشتیبانی رایگان محصولات یونی آسترا نمی شود. خدمات سفارشی سازی صرفا از بخش خدمات سایت ارائه می گردد.

آموزش کار با قالب ها و افزونه های ارائه شده شامل پشتیبانی محصولات نمی باشد. اما در یونی آسترا سعی می شود محصولات آموزشی مرتبط به صورت محصولات جداگانه تولید و ارائه شوند.

با توجه به تنوع و تعدد قالب ها و افزونه های وردپرسی، احتمال بروز تداخل بین آنها امری طبیعی است. کلیه قالب ها و افزونه های یونی آسترا پیش از ارائه، مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرند و یونی آسترا مسئولیتی در قبال حل مشکل تداخل محصول با سایر قالب ها و افزونه ها نخواهد داشت.

ایجاد هماهنگی محصولات خریداری شده با قالب و افزونه های کاربر بر عهده یونی آسترا نمی باشد.

کاربرانی که از سرویس هاست با منابع کم استفاده می‌کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند که این موارد از سوی تیم پشتیبانی فنی یونی آسترا به کاربر اطلاع داده می شود، تا نسبت به تعویض هاست خود اقدام نمایند. رفع مشکلاتی که از سوی هاستینگ بوده یا به دلیل کاهش منابع سرور ایجاد شود از عهده یونی آسترا خارج بوده و کاربر باید با پشتیبانی هاست خود در تماس باشد.

برخی مشکلات ناشی از محتوای قبلی سایت کاربر بوده و در صورت بررسی محصول در یک سایت خام مشکلی مشاهده نمی شود. در حالت کلی محصول ارائه شده باید در یک شرایط کاملا ایزوله (بدون نصب قالب و افزونه های دیگر و بدون داده های اضافی) بررسی شود و مشکلات احتمالی در یک سایت خام و بدون موراد اضافی صورت گیرد. در این موارد رفع مشکل در سایت کاربر بر عهده یونی آسترا نمی باشد.

موراد مربوط به محصولات خارجی، فعال سازی امکانات و هدیه محصولات که در قوانین و مقررات سایت بند محصولات سایت یونی آسترا درج شده است، شامل پشتیبانی فنی نمی شوند.

برخی قالب های وردپرسی در سایت یونی آسترا در چندین نسخه ارائه می شود. مثلا قالب آسترا شامل نسخه های پرسونال، پرو و… می شود. در مورد این محصولات، نسخه هایی که امکان نصب بر روی بیش از یک سایت و دامنه دارند فقط بر روی اولین سایتی که فعال شوند شامل پشتیبانی هستند که مطابق قوانین بخش مربوطه خدمات پشتیبانی فنی ارائه می شود. سایت های بعدی که قالب بر روی آن ها فعال می شود شامل پشتیبانی نمی شوند.

خدمات یونی آسترا

یونی آسترا در کنار ارائه محصولات معرفی شده، خدمات طراحی سایت متعددی نیز ارائه می دهد. خدمات یونی آسترا شامل طراحی سایت، ویرایش قالب، افزونه نویسی، ویرایش افزونه، افزایش سرعت سایت، افزایش امنیت سایت، خدمات سئو و سفارشات اختصاصی می باشد.

قوانین مربوط به خدمات یونی آسترا در هر سفارش متفاوت است و در فرم قرارداد سفارش ثبت می گردد.

بدیهی است سفارش خدمات به یونی آسترا مستلزم رعایت قوانین کلی سایت، مندرج این صفحه نیز می باشد.

30 روز ضمانت بازگشت سفارش

از کاربران محترم خواهشمندیم در خرید محصولات از سایت دقت لازم را داشته باشند.

توضیحات کامل هر محصول در صفحه معرفی آن به طور کامل درج شده است.

همچنین کاربران می توانند جهت مشاوره رایگان خرید محصولات از راه های ارتباطی معرفی شده در صفحه تماس با ما با کارشناسان یونی آسترا در تماس باشند.

بازگشت سفارش مشروط

اکثر محصولات یونی آسترا علاوه بر 30 روز پشتیبانی تضمین شده و یک عمر پشتیبانی و بروزرسانی رایگان هدیه، دارای 30 روز ضمانت بازگشت سفارش مشروط نیز می باشند. به این معنی که در صورت وجود اشکال در محصول در مدت ضمانت و عدم رفع مشکل در روند پشتیبانی فنی و تائید این واحد مبنی بر بازگشت سفارش، سفارش بازگشت داده می شود و مبلغ به کیف پول کاربر در سایت اضافه می شود. با توجه به ماهیت محصولات سایت یونی آسترا که فایل های دانلودی می باشند، امکان بازگشت وجه در حالت کلی وجود نخواهد داشت.

بازگشت سفارش مشروط فقط در مدت زمان ضمانت، برای مشکلات فنی محصول و مطابق روند بازگشت سفارش مشروط قابل پیگیری می باشد.

موارد خارج از شرایط بازگشت سفارش مشروط

بازگشت سفارش مشروط فقط شامل مواردی می شود که در بخش بازگشت سفارش مشروط درج شده است و سایر درخواست ها قابل پیگیری نمی باشد.

برخی قالب های وردپرسی در سایت یونی آسترا در چندین نسخه ارائه می شود. مثلا قالب آسترا شامل نسخه های پرسونال، پرو و… می شود. در مورد این محصولات، نسخه هایی که دارای تعداد بیش از یک بسته نصبی هستند و کاربر تعداد بیش از یک بسته نصبی را دانلود کند شامل بازگشت سفارش نمی شوند. همچنین نسخه هایی که امکان نصب بر روی بیش از یک سایت دارند و کاربر قالب را بر روی بیش از یک سایت نصب کند شامل بازگشت سفارش نمی شوند.

بازگشت سفارش مشروط برای محصولاتی که همراه با هدیه ارئه شده اند

برخی از محصولات در یونی آسترا همراه با هدیه یا هدایایی ارائه می شوند که در بخش هدیه محصولات توضیح داده شده است. این هدایا همراه با محصول و به عنوان هدیه تقدیم می شوند و مبلغ آن ها هنگام سفارش دریافت نمی شود ولی ارزش ریالی آن ها هنگام بازگشت سفارش محفوظ است. مطابق قوانین و مقررات سایت، هدایا شامل پشتیبانی فنی نیستند و این موارد شامل بازگشت سفارش نیز نمی شوند. بنابراین درخواست بازگشت سفارش برای محصولاتی که شامل هدیه هستند با احتساب ارزش هدیه و کسر از مبلغ سفارش محاسبه می شود. سپس مبلغ سفارش با کسر ارزش هدایا در روند بازگشت سفارش مشروط قرار خواهد گرفت. بدیهی است در صورتی که ارزش ریالی هدایا از مبلغ سفارش بیشتر یا برابر باشد اعتباری به کیف پول کاربر اضافه نخواهد شد.

روند بازگشت سفارش سفارش مشروط

برای درخواست بازگشت سفارش، کاربر می تواند مشکل فنی محصول را به طور کامل با ذکر جزئیات (محل دریافت خطا، نوع مشکل و…) در فرم تیکت پشتیبانی ارسال کند. پشتیبانی فنی مطابق قوانین بخش پشتیبانی محصولات جهت رفع مشکلات محصول به کاربر پشتیبانی می دهد. تنها در صورت تشخیص واحد پشتیبانی فنی یونی آسترا بازگشت سفارش امکان پذیر خواهد بود و تشخیص این موضوع تماما از سوی این واحد و پس از طی روند پشتیبانی صورت می گیرد. پس از تائید بازگشت سفارش از سوی پشتیبانی فنی، سفارش بازگشت داده شده و مبلغ به کیف پول کاربر در یونی آسترا اضافه می شود.

بازگشت سفارش بدون سوال

برخی از محصولات یونی آسترا نظیر اکثر آموزش ها دارای 30 روز ضمانت بازگشت بدون سوال هستند. ضمانت بازگشت سفارش بدون سوال فقط شامل محصولاتی است که در صفحه آن محصول به طور واضح عبارت “بازگشت بدون سوال” درج شده باشد. بازگشت سفارش بدون سوال برای بررسی محصولات آموزشی توسط کاربر در نظر گرفته شده است و فقط در صورتی که حداکثر 20 درصد اول از فایل های محصول دانلود شده باشند قابل پیگیری می باشد. دانلود فایل های بیشتر به منزله استفاده کاربر از محصول است و امکان بازگشت سفارش در این موارد وجود ندارد. برای مثال برای یک آموزش 10 قسمتی، در صورتی که کاربر حداکثر 2 قسمت اول از محصول را دانلود کند و سپس درخواست بازگشت سفارش دهد، مورد قابل پیگیری می باشد.

برخی از دوره های آموزشی یونی آسترا نیز در یک بازه زمانی و به صورت دوره ای برگزار می شوند و امکان ثبت نام پس از شروع دوره نیز فعال است. در این دوره ها بلافاصله پس از ثبت نام، تمام فایل های ارائه شده از شروع دوره تا روز ثبت نام به صورت یکجا در اختیار دانشجو قرار می گیرد. برای این دوره ها مدت زمان ضمانت از تاریخ شروع تقویم آموزشی دوره به مدت 30 روز محاسبه می شود. یعنی ضمانت برای دانشجویان ثبت نامی پس از شروع تقویم آموزشی نیز فقط تا 30 روز پس از شروع دوره محاسبه می شود. بنابراین دانشجویانی که با تاخیر یا پس از 30 روز از شروع دوره ها ثبت نام می کنند با توجه به دریافت فایل های قبلی به صورت یکجا، فرصت استفاده از ضمانت را نخواهند داشت.

در مورد ضمانت بازگشت سفارش بدون سوال، کاربر در مدت ضمانت می تواند درخواست بازگشت سفارش دهد تا سفارش بازگشت داده شده و مبلغ سفارش به کیف پول او واریز شود. با توجه به ماهیت محصولات سایت یونی آسترا که فایل های دانلودی می باشند، در این مورد نیز امکان بازگشت وجه در حالت کلی وجود نخواهد داشت. در صورت مشاهده تکرار درخواست بازگشت بدون سوال در سفارش های مکرر، رفتار کاربر غیرعادی محسوب شده و حق بازگشت سفارش از او سلب خواهد شد. تشخیص این مورد نیز تماما از سوی یونی آسترا صورت می گیرد.

روند بازگشت سفارش بدون سوال

برای درخواست بازگشت سفارش بدون سوال، کاربر می تواند درخواست خود را در فرم تیکت پشتیبانی ارسال کند. همچنین دلایل درخواست بازگشت سفارش را در صورت تمایل یادداشت نماید. بخش پشتیبانی فنی مورد را مطابق قوانین و مقررات سایت پیگیری می کند. تنها در صورت تائید واحد پشتیبانی فنی یونی آسترا بازگشت سفارش امکان پذیر خواهد بود و تشخیص این موضوع تماما از سوی این واحد و پس از بررسی های لازم صورت می گیرد. پس از تائید بازگشت سفارش از سوی پشتیبانی فنی، سفارش بازگشت داده شده و مبلغ به کیف پول کاربر در یونی آسترا اضافه می شود.

بازگشت سفارش اشتباه

با توجه به ماهیت دانلودی محصولات یونی آسترا، در صورت خرید محصول اشتباه یا غیر مناسب برای اهداف مورد نظر، به هیچ وجه امکان تغییر یا بازگشت سفارش وجود ندارد. لذا از کاربران محترم خواهشمندیم پیش از خرید، محصول مورد نظر را به طور کامل بررسی نمایند.

آخرین بروزرسانی: تابستان 1403